* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Let’s do Business!2008-09-15 10:34:57Język angielski to obecnie najbardziej uniwersalny język świata. O tym nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Nie ważne czy jesteśmy na etapie studiów, czy też szukania pracy, znajomość języka angielskiego stała się obecnie niezbędna. |
|
Trendy szkoleniowe2008-06-27 13:51:20O szkoleniach w Polsce w ostatnim czasie mówi się coraz więcej, a dlaczego? |
![]() |
Pierwszy krok w poszukiwaniu pracy – pomoc uczelni macierzystych2008-04-16 12:23:16Zdecydowana większość studentów rozpoczynających naukę na wyższych uczelniach nie ma tak naprawdę pomysłu na własną karierę zawodową. |
![]() |
Microsoft kontynuuje program „Partners in Learning” i przyznaje kolejne fundusze2008-03-21 12:57:19Warszawa, 29 stycznia 2008 r. – Firma Microsoft poinformowała, że w ciągu następnych 5 lat przeznaczy kwotę 235,5 mln dolarów na kontynuację programu „Partners in Learning” realizowanego w przeszło 100 krajach świata. W ten sposób łączny wkład firmy w ciągu 10 lat trwania programu sięgnie niemal 500 mln dolarów. Celem inicjatywy jest zapewnienie nauczycielom i placówkom oświatowym dostępu do wysokiej jakości materiałów dydaktycznych oraz szkoleń, by w efekcie w pełni wykorzystać potencjał młodzieży szkolnej oraz przygotować ją do aktywności zawodowej i gospodarczej w nowoczesnej gospodarce opartej na wiedzy. Program „Partners in Learning” jest realizowany w Polsce od początku 2004 roku. |
|
Kurs kosmetyczny- dla ludzi z pasją i zamiłowaniem do piękna.2009-07-06 11:44:06Doskonałą kosmetyczkę(*) możną rozpoznać po wysokich kwalifikacjach, regularnych szkoleniach, kulturze osobistej oraz umiejętności nawiązywania kontaktu z klientkami, a także - doświadczeniu. Choć z drugiej strony, wykwalifikowana kosmetyczka nie musi być „dojrzałą panią”, gdyż w tym zawodzie, to ile ma lat nie jest wykładnikiem jej kompetencji. Najważniejsze jednak to talent i traktowanie swojego zawodu z pasją, podążanie za nowościami w kosmetyce oraz stałe podnoszenie sowich kwalifikacji. |
![]() |
Szkolenia projekty unijne Słupsk, Zagraniczne
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.